Godu365 e-commerce platform maakt een explosieve groei door met haar webshop Godu-tuin.nl. De afgelopen 6 maanden realiseert het internetbedrijf maand op maand een verdubbeling in omzet en winstgevendheid. De webshop speelt hiermee slim in op de trend en toenemende vraag naar sfeerinrichting voor in de tuin, waarbij geen ruimte is voor slechte kwaliteitsproducten. De webshop biedt enkel producten van topkwaliteit tegen een scherpe prijs.
De ondernemer achter het platform is geen onbekende in de e-commerce. Zo heeft Thomas van Zelst al meerdere internetbedrijven succesvol opgezet, waaronder www.happypaella.nl. In 2018 is van Zelst gestart met het ontwikkelen van een uniek webshopplatform. “We hebben veel geïnvesteerd in een eigen platform waarbij alles is ontwikkeld vanuit de visie: ‘eerst de klant, dan de techniek.’ Dit heeft gezorgd voor een slim platform met een hoge conversie in klantwaarde,” aldus Thomas van Zelst, eigenaar van Godu365.
Het onlangs gepubliceerde onderzoek van Expertgroep Online Ondernemen was nogal schokkend. Hieruit kwam naar voren dat 25% van de internetondernemers minder dan 10.000 euro omzet verdient en 1/3 van de internetondernemers nog nooit winst heeft gemaakt. Dit weerhoudt Van Zelst er niet van om te starten met een nieuw internetplatform.
Naast de lancering van Godu-tuin.nl heeft van Zelst de ambitie om in de komende maanden nog enkele webshops te lanceren. In 2020 moeten dit er minimaal 6 zijn. Alle webshops bieden producten van een topkwaliteit tegen een zo scherp mogelijke prijs. “In een tijd waar alle prijzen transparant zijn en daarmee marges onder druk staan, moet je innoveren op automatisering, kwaliteit en klantgerichtheid. Dat is waar wij ons elke dag mee onderscheiden,” aldus Thomas van Zelst.